Jao... kommer inte på nån rubrik.

2008-01-22 @ 13:40:27
Det var jobbigt att komma upp imorse, klockan ringde vid nio men kom nog inte upp förräns vid tio, haha. Men jag gick ju och la mig vid fyra inatt, fastnade på något konstigt sätt här vid datorn ^^. Iallafall, jag sket i mina två lektioner idag igen :/, inte bra alls, men jag skulle iväg och prata med studievägledaren. Och det gjorde jag vid halv tolv typ, det blev så att jag tog bort min engelska och bytte till matte istället : ) Inte för att jag kanske har mer användning till det, men jag måste ha heltid, så det blev det!

Och nu har jag nyss sett på Våra bästa år.. Ååååh måste se imorrn :D Vadå spännande liksom, det är så sjuktbra!!! Nej om man kanske ska ta och försöka plugga lite : )

Höres, Loooove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback