Jobb om ca 4 timmar!!

2008-01-23 @ 02:21:52
Aaah och här sitter jag än. Jag är sjukt trött må jag säga :S kanske ska ta mig till sängen iallafall då, men jag är rädd att jag inte vaknar när klockan ringer och de är absolute inte bra... Inte när man har ett jobb att passa!!

Jag sitter iallafall här och snackar med Milla och Emma, hihi : ) Och även så har jag kollat på massa resor, främst till Mallis då.. Jag är så himla sugen på att åka ju, finns så mycket att göra.. Bland annat, åka till Porto Cristos droppstensgrottor, åka och se delfin- och sjölejonshow, olika marknader och sådant.. Fatta va mysigt, jag vill... Jag vill verkligen, ge mig pengar, hahaha!! (a)
Lyssnar även på Sonja Aldén, som vanligt.. -älska!! Jag har även kollat lite klipp med brudarna, och garvat nå enormt. Helt sjukt va dom är roliga och lätt bäst <3

Nej om man kanske ska lägga sig och vila lite ^^. Ställa min andra klocka på ringning också.. Hm jag funderar!!

Go´natt babes!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback