Skola och jobb!

2008-01-07 @ 15:13:37
Yes jag har då varit till skolan och gjort mitt prov, den första man möter i dörren är ju såklart läraren, haha, hon ba: "så du kom idag?! :D" haha ja varför skulle jag inte ^^  så hon placerade mig i ett litet rum så jag fick sitta där huuur länge jag ville :P haha. jag började vid ett och kom nog därifrån vid kvart i två, haha, jaa så fort går de för mig att göra prov (a) sen kryssa jag i mig på registreringen också och fick mitt introduktions schema.. Och jag ska till skolan på onsdag, typ hela dagen :S haha, först Pedagogiskt ledarskap, sen Eng B och Spanska!! Psykologin skulle tydligen vara på fredagen :S gud va drygt! menmen, ändå skönt att de börjas, så man har något att göra om dagarna!
Det är bara nu den här veckan det är för mycket, med både skolan och jobb!!!

Nej jag ska ta och göra lite vettigare grejer nu, som att plugga kanske eller fixa något vattengympa pass till ikväll :S
Skriver mer senare!!!

Kärlek / Carro


En ny låt jag gillar.. Group Avalon - Pata Pata.. ; )

Kommentarer
Postat av: Anna - Karin

AHHH!!!!! Måste bara lyssna på den!!!! Ibland är vi bara bäst eller hur?

2008-01-07 @ 16:00:53
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se
Postat av: Carro

Anna-Karin: Jaa haha ;) lätt att vi är!!! :D

2008-01-08 @ 02:13:20
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback