Sovdags.

2008-01-20 @ 04:37:11
Ja nu känns det som det är dags för sängen. Klockan är ganska mycket också, jag som tänkte försöka komma upp i god tid imorrn, ha, vilket skämt känns det som. Det är väldigt mycket tankar och funderingar kring allt just nu, jag blir galen.. Mycket tankar har det kommit angående schlagerkryssningen som det är dags för i mars, jag har ännu inte bestämt hur jag ska göra med den. Jag vill åka, men ändå är det något som säger ifrån. Och jag vet inte vem/vilka jag ska åka med, jag har ju mamma och hennes kille, men ja jag vet inte. Jag kanske kan hitta någon annan, eller?! Ja vi får se helt enkelt hur det blir med den, det är ju ett tag kvar ännu : )

Åååh det finns så himla mycket att se framemot nu på den närmsta tiden, men just nu taggar jag främst för Rockbjörnen och Picasso <3

Nej sängen var det ja, klockan bara tickar på.. Ska nog ställa klockan till imorrn bitti ^^

Go´natt!
image420

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback