Tess - The Second You Sleep.

2008-01-16 @ 23:27:12
Shiit vilka minnen den där låten väcker. Det var vi fyra. Jag älskade att umgås med er, ni var mitt allt.. Alla våra tjejkvällar, så underbara, men även alla andra stunder tillsammans med er! Men de har gått nåt år nu och vi alla är inte längre vänner. Vi har vuxit ifrån varandra och gått skilda vägar. Tråkigt när man tänker efter, föremot att vi hade så sjukt kul tillsammans, men de var så vi valde de!!! En till låt som väcker minnen... Maroon 5 - She Will Be Loved...

Jag kommer alltid att minnas våra stunder tillsammans! Ni finns i mitt hjärta <3
... Sara, Katarina, Nina ...
image414 image415
1. Tjejkväll - 2004... 2. Insparken - 2005...

Kommentarer
Postat av: sara

jag saknar den tiden jag också.
men den finns alltid i mitt hjärta.
och vi min vän, ska fortsätta vara vänner !
jag älskar dig .

2008-01-16 @ 23:38:33
URL: http://youmakemesmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback