Tidig kväller..

2008-01-29 @ 23:22:38

Jag sitter här just nu och lyssnar på musik som vanligt.. Börjat digga Shirleys skiva Favoriter på svenska.. Så underbara ju : ) Jag kollar även lite på tv, de är ju Navy CIS, det är bra..

Hänt sen sist.. Var ju iväg och körde vattengympa och som jag misstänkte så frågade dom om musiken.. Väldigt höga förväntningar har dom på mig till nästa gång. Faan också. Det kommer ju ta mycket tid för mig att skaffa ny musik, dryyygt!! Sen när jag kom hem har det blivit datorn och massa tv-tittande. Mycket skoj på tv nu ju, först 2900 happiness, sen Vänner, Bones, I huvudet på Gynning, Brothers & sisters.. Yeah bra tv på tisdagar!

Men jag tror faktiskt jag ska dra mig till sängs redan nu, finns inte så mycket att göra!! Får ta och sätta i nån film...
Massa kramar
Carro

" Förstår du att du är all min styrka
Ja, du är allt jag inte är
Du ger mig vingar för att flyga
Åh, du är vindarna som bär
"

Kommentarer
Postat av: Anna - Karin

älskar ´texten till den låten! Kramar

2008-01-30 @ 20:04:23
URL: http://www.annakarinlindstrom.blogg.se
Postat av: Carro

A-K: Jaa den är så fiin :) KRAMIS

2008-01-30 @ 20:15:53
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback