tråkdag!!!

2008-01-17 @ 18:19:46
Idag har det inte hänt mycket alls.. vaknade sent, kollade på våra bästa år.. sen, hmm, va fan har jag gjort, jag minns inte :S joo jag försökte bränna ut lite bilder på dvd-skiva men det gick verkligen piss.. verkade ej funka, gick tydligen bara på cd-skiva.. mycket knas.. så de betyder att jag lär köpa typ 10 skivor :S dryyygt!! sen har jag även städat runt lite i mitt rum, lite lådor och sådära! mycket skoj ; ) haha.

Usch vilket liv man har... jag vill göra nåt.. jag har ju skolan och jobbet, men det är något jag tröttnat riktigt rejält på just nu! Jag vill ut, resa runt och träffa vännerna och skapa massa minnen <3 ååh så mys de lät..
Jag längtar så sjukt mycket till allt som ska göras :D också är det dags för Mello snart, inte alls långt kvar :D <3

Neej nu ska jag försöka göra något vettigt, som att plugga engelska kanske, HA!
Vi Hörs!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback