Tror inte jag fattat riktigt...

2008-01-23 @ 23:45:23
Okej, imorgon bär det iväg till Stockholm, shiit va kul det ska bli :D Liksom sjukt kul att vi ska på Rockbjörnen, det trodde jag väl aldrig att jag skulle gå på, haha. Men vi ska röööja :D Braiga artister är det också...
Och jag tror inte jag riktigt fattat, fått in det i min skalle, att jag ska se Sonja imorrn :O Asså jag blir lite uppspelt när jag tänker på det.. Shiit va kul, det känns som evigheter sedan ju, men hey de är bara 24 dgr sen xD
Men jag längtar något enormt asså, ska bli superkul att se henne. Och även de andra artisterna, speciellt September, Sahara Hotnights, Simple Plan, Miss Li... och de andra också : ) Yaay det kommer bli en grym kväll, Micke och jag kommer ha så kul :D

Nej ska nog kila till sängs redan nu, måste ju vara pigg imorrn kväll (a) haha, ska lägga mig och kolla lite på Melodifestivalen, i think!!!

Skriver imorrn innan jag åker...
Gränslös Kärlek
Carro

image425

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback