Yeah!

2008-01-15 @ 22:54:58
Yes ... dagen är förbi.
Började med skola imorse, då var det engelska lektion, fy faaan för engelska säger jag bara.. i don´t like it!!!! Efter skolan, hmm va gjorde jag då :S Jag satt nog här ett tag.. Sen lite senare åkte jag med mamma, mormor och syster till Owe jansson och Valbo köpis : ) Hem en snabbis och vidare till badet för att köra vattengympa vid sex.. dryyygt, jag var ju så sjukt trött asså!! Sen har jag kollat massa tv; Bones, I huvudet på Gynning och Christine : )
Även lite mer planering har hunnits med.. så roligt de ska bli : ) lääängtar!

Just nu sitter jag mest här och blänger!!! Funderar på om man ska dra sig till sängs redan nu, skulle vara jäkligt skönt asså!! Får se hur de blir...
Love

image413
Bara för att jag saknar henne SÅ sjukt mycket... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback