Gaah!!

2008-07-17 @ 21:11:28
Sen sist har de väl inte hänt ett piss liksom.. Bara suttit vid denna dator och blängt, pratat med massa vänner och sånt :D iiih. Försökt planerat också, jag skrev upp allt jag skulle göra inom den närmsta månaden och när jag räknade hur mycket de skulle gå på så var de inte lika kul längre.. Man blir ju fan deprimerad xD För FYFAAAN va mycket allt går på.. helt sjukt ju... Så jag slutade direkt med de, jag vill helt enkelt inte veta va allt går på.. Men lite ändringar i planeringen blev de, strök två grejer men de kom två nya på en gång, men de blev billigare liksom xD HAHA. Jag är braaa!! Lär ta och kolla upp de sen nån gång när jag orkar och har tid!!!

Jag har inte hunnit packat än heller :O De är helt sjuuuukt asså, men jag har faktiskt varit fast här vid msn och pratat med massa folk.. Också har de varit lite tjafs om en grej, men den orkar jag inte ta upp här, eller hur Micke xD De är alldeles för drygt och så förbannat onödigt xD HAHAHA. Vi vet va vi vill, och så blir de också, punkt slut!!!

Tänkte göra en tidig kväller idag, för lär upp tidigt imorrn och städa ju.. Har en buss att passa som ska ta mig till huvudstaden :D iiih så kul att träffa Micke igen ju :D Vi ska ha de kul, hoppas jag ;D HAHA. Nej jag lär kila och packa nu, för de har jag inte tid med imorrn, fyfaan...
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Nej, väldigt onödigt att ta upp det här... Dessutom, orka skriva så mycket xD Men precis, inget i världen kan få oss ångra oss sjunger Hur svårt kan det va Det är jäkligt onödigt att tjafsa om det faktiskt... Som sagt, inget kan ändra vårat beslut.



Åhh, ska bli kul att träfa dig med :D Har saknat dig otroligt mycke! Jo, hoppas vi får det riktigt kul :D

2008-07-17 @ 21:33:53
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback