Halva sommaren förbi typ...

2008-07-21 @ 20:47:57
Yees de är den ju.. Känns lite tråkigt att de typ bara är lite mer än en månad kvar av sommaren.. Jag vet inte direkt om jag kan säga sommarlov, för de har ju inte jag riktigt... xD haha.

Men det har hänt sjukt mycket än så länge denna sommar, sjukt ju... Jag har varit till Mallis i två veckor -längtar tillbaka- Sen har jag varit i Västerås, Uppsala och Stockholm några hundra ggr xD HAHA. Träffat massa folk jag gillar; Sonja, Nathalie, Sanna, Caracola, Sofia, Dea, Picasso, Linda, Annamia, Britta och Anna :D Så fett kul ju!!! Träffat ny vän på Mallis också, Emelie, som för övrigt är grymt saknad!! Sen har jag mina underbara vänner som jag också har träffat under sommaren, ni är guld :D Och Teamet, ni är allt <3 hihi.

Jag ser framemot resten av sommaren, har ju så jäkla mycket planerat ju.. Först har vi Caracola på onsdag, yaaay, jag längtar något enormt, var ju evigheter sedan ju :O HAHA!! Sen blire Caracola lite flera ggr :D Ska se/träffa sonja, sanna, nathalie, annamia, linda, britta, picasso och anna x2 framöver här också :D Jag lääääängtar så sjuuukt mycket ju, bästa sommaren någonsin... <3

Låt denna sommar Aldrig ta slut, tack!!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej tjejen! Hoppas att du mår bättre så att du kan se Caracola på onsdag!!! Hälsa resten av gänget!!!! Kram E-M och Simon

2008-07-21 @ 21:51:48
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Carro

E-M: Heej!! Ja får hoppas de!! Ja de ska jag göra! Hoppas allt är bra med er! :) KRAMAR

2008-07-21 @ 22:14:18
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback