Jobbdags snart...

2008-07-14 @ 12:08:38
Jag har inte ens kommit iväg till jobbet ännu, jag drar ut på de, för jag vill inte diiit.. men jag måste ju.. Så nu ska jag göra ett ryck och ta och duscha lite och sedan ta mig iväg : ) bläää... Händer väl inte så mycket mera idag, jag drar därifrån när jag städat klart iallafall.. Sen tänkte jag ta och fixa lite med bloggen, fixa lite kategorier och blogga och skit.. om jag orkar!!!

Jag vill tillbaaaks... alla aktiviteter, åååh så kul.. saknar allt och alla <3

Lär fixa mig och dra till jobbet, blää, skriver senare!!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej Carro!! Välkommen hem!! Hoppas att du har haft det toppen!!!! Vi var på Doggiloo i lördags!! UNDERBART!!!! Upptäckte igår att Simon var med på vidoedagboken pratandes med Måns, KUL!! Sköt om dig!! KRAM E-M och Simon.

2008-07-14 @ 13:39:11
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback