Trötter!

2008-07-17 @ 14:04:14
Vaknade vid halv sju idga av en jätte humla i rummet igen xD HAHA. Jagade ut den och sedan la jag mig igen och klockan ringde vid 8 men kom inte upp direkt.. Men var iväg och jobbade till 10 typ.. Kom hem för en liten stund sedan : ) Skööönt, nu äre bara en dag kvar :D iih. Jag måste upp tidigt imorrn för att hinna med allt, eller hinner väl med denna tid med!! haha.

Sitter här och blänger på ett klipp från Sommarkrysset den 28 juni.. Sonja Aldén med Nån som du!!! Hon är helt fantastisk.. Jag slänger in den här så ni andra också får se ; ) haha.

Idag händer de inte så mycket mer.. Ska packa lite grann och sådära.. Sen blir de väl att hänga vid denna burk xD HAHA. Men jag gillar den ;D haha. Nu ska jag fortsätta kolla på sköna Sonja och njuta lite :D hihi.
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback