16/3 - Mysdag och hemresa.

2008-03-20 @ 21:48:56

Klockan ringde redan vid 7 denna dag, men den fick ringa om till kvart över 8, haha. Då gjorde vi oss klara och sådära, checkade ut vid halv tio typ. Och tog oss till centralen för att träffa Mika, satt där och pratade massa innan hon skulle ta tåget hem.. Så tråkigt att säga hejdå ju, vet inte när vi ses igen, åååh :'(
Adam och jag tog oss sedan vidare till Stinsen, mötte Micke, Emma, Milla, Angelica och Martin på vägen dit : ) De var lite artister som skulle uppträda där, bl.a. Sanna då!! Men först var det Schlagerstjärnan (talangtävling) vid 12, så vi kollade på det! Sen sjöng även Mathias Holmgren, sen vid 13 var det Sibel, efter det så var de The poodles och sedan vår älskade Sanna :D Hon sjöng så fiiint!! Vi träffade henne efteråt, pratade lite och tog kort! Sen drog vi tillbaks till centralen, Adam åkte hem så tog hejdå av han.. Sen drog jag, Emma och Micke runt lite i Stockholm och hade mys :D Strax innan sex var vi tillbaks på centralen, jag åt och sedan begav vi oss till min buss, tog hejdå av varann, men vi ses ju nästa helg igen :D iiih.. Hoppade på bussen, gud så mycket folk de var, fast jag fick ingen breve mig :D haha, låg typ mest och halvsov hela resan hem, drömde mig tillbaks (a) hihi. Var hemma till nio typ och fy sjutton va trött jag var :S HAHA.


  
1. Sanna sjunger. 2. Sanna & Jag <3 3. Micke, Sanna & Jag <3



SHIIT VILKEN HELG!!
Jag kan inte fatta allt som hänt, åååh :'D Bästa helgen nånsin!! <333
TACK
som fan alla Ni som varit med/träffat mig under helgen <3
Ingen nämnd ingen glömd!!
Framför allt ett Stort Tack till...
Marberger, Anorah, Caroline, Sanna
, Camilla, AnnaN, Linda, Shirley..
UTAN ALLA ER SÅ HADE HELGEN INTE VARIT DENSAMMA!!
Jag saknar Er alla, jag vill tillbaka!! <3

Kommentarer
Postat av: Mika

TACK FÖR ALLT ÄLSKADE!
Denna helgen var helt otrolig, helt obeskrivlig.
Så jävla kul hade vi, vet fan inte ens om det går att slå!
ÄLSKAR DIG MEST, SAKNAR DIG SOM FAN BABY!!!!!!!! (Utropstecken = Skyll på Jess! ;D)
PUSSÄLSK!

2008-03-21 @ 00:14:22
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback