Andra Chansen - HAHA

2008-03-08 @ 21:50:53
Jag orkar inte skriva om varenda jäkla låt.. Vilken pissig Andra Chansen, haha. Men yaay så FETT KUL att inte Johnson & Häggkvist gick vidare till finalen, fy tusan va jag garva.. Så jäkla bra asså, Heja Nordman :D Men jag ville ju ha Caracola vidare menmen. Men helst The poodles feat. E-type och Terran till final ju, åååååh!!!

Första semifinalen... Sibel VS Ola!
Min kommentar: Jag ville verkligen Ola, jag gillar ingen av dom.. Men Ola för att Caroline var med där!! Haha och han hade ju en okej låt liksom, men Sibel, Orka höra igen :S

Andra semifinalen... Nordman VS Suzzie Tapper!
Min kommentar: Lätt att Nordman skulle vidare, så sjukt bra ju :D Denna låten är ju så himla bra live också ju.. Heja Nordman :D Fast Suzzie gjorde bra ifrån sig också.

Vidare till Final: Sibel & Nordman!!
Min kommentar: FAAN att Sibel gick vidare, min första reaktion "NEEJ JAG VILL INTE SE HENNE IIIIGEN" xD Usch så tråkigt.. Men Nordman däremot, denna låten gillade vi ju i K-na, Yeah :D Så de ska bli kul att se igen :D
image524
Och dessa två kommer göra sällskap med de andra finalisterna i finalen nästa helg..

Hela finalfältet:
Christer Sjögren
Amy Diamond
Sanna Nielsen
Rongedal
BWO
Frida feat. Headline
Linda Bengtzing
Charlotte Perrelli
Sibel
Nordman

LÄNGTAR TILL NÄSTA HELG, DET KOMMER BLI BÄST ASSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback