Hemma igen!!

2008-03-21 @ 19:32:53

Åkte som sagt till mormor vid två-tiden! Där blev det massa mat, och man blev såååå mätt, haha. Och det blev efterrätt på de också! Glass, fruktsallad, grädde och sådant.. Åsså var Sara Löfgren på radion :O Vadå chockad liksom, haha, i P4.. Pratade massa om sina antik grejer och så, värsta mys att höra henne ^^ hihi. Sen var mormor snäll och tog fram Mellobandet, så de satte jag i och blängde på.. Jag älskar verkligen öppningsnumret och Jessicas söta garv, åååh :') <3 Och jag tycker röstningen är kul att kolla på (a) hahaha, man visste ju vart de flesta poängen skulle!! HAHA. Sen fick vi massa fika också, gött :D Men åh så mätt!! Kom hem för ungefär en halvtimme sedan, slog mig ner här på en gång, haha.

Jag ska väl kolla på SSDL snart också!! Men först ska jag faktiskt kolla på öppningsnumret igen, i loooove it <3
Massa Kärlek
Carro


Kommentarer
Postat av: Mika

ALLTSÅ JESSICAS GAAAAAAAAARV (här ska det vara massa hjärtan, u know ;))! SÅ MKT KÄRLEK! ÅHH ÄLSKA DET. Har kollat typ 9 ggr :O HAHAHAHAHA.
Saknar henne och dig :(
och du Carro...

D
E
!!!!! :) !!!!!!

haha puss!

2008-03-22 @ 12:11:40
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback