Imorgon!!

2008-03-28 @ 22:59:14
Japps nu är jag hos pappa, fast har varit här ett tag nu. Pappa kom och hämtade oss lite strax efter sex och det blev typ mat på en gång.. ris, kyckling och brunsås, mums!! Sen har jag suttit här och lagt in lite videos på datorn bara för att få ett tomt band HAHA, det blev det från allsången i somras, åååh minnen <3 hihi. Jessica och Dea är söööta ju <3 Har även kollat på Let´s dance lite granna, Tina vann :D Helt rätt ju, deras shownummer ägde ju!!! Jag har även hunnit packat ner alla mina saker i en resväska, och det fick plats :O eller aah typ, mosar jag ordenligt så.. Jag har ju skor i väskan också, de hade jag ju inte räknat med, haha. Men allt är typ klart inför morgondagen :D De ska bli mucho kul, stockholm here i come again HAHA, hemma igen på måndag kväll : )

Nu sitter jag här igen.. Och det händer ärligt inte mycket just nu!! Vill lyssna på musik men det finns inte så värst mycket musik på denna dator, så jag får nog kika in lite på youtube och mysa :D haha.

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback