Tisdag.

2008-03-11 @ 20:38:55
Jag har då typ nyss kommit hem från jobbet.. Jag körde vattengympa som vanligt, hela 13 pers var med :O Jag blev chockad för liksom förra veckan var de tre stycken i denna grupp, haha. Fett drygt också, de betyder att denna grupp blir kvar ett tag till, buhuu!! Men iallafall det gick fint att köra, skönt att komma hem : ) haha.

Innan idag skulle jag ju plugga, jag började med matten, haha. Men när de tar typ en halvtimme för att göra TVÅ tal så gav jag upp, då var det inge kul längre, haha. Men jag ska ta och läsa igenom lite svenska nu, de som jag missade igår : ) hihi. Sen får vi se om jag orkar plugga mer efter de, haha. Jag kommer ju troligtvis att fastna här som vanligt ; )

Bye Bye
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback