24/5 - uuunderbar dag <3

2008-05-25 @ 23:09:04
Klockan ringde vid sju redan, upp och hoppa liksom, jobbigt som fan men ett tåg att passa ju ;D Mamma skjutsade in mig till Gävle, tåget gick vid 9.06, framme i Stockholm vid 10.30!! Mötte då upp Milla och vi fixade de vi skulle och sen hoppade vi på tåget till Arboga som gick vid 10.50 : ) De var fullproppat med folk på tåget, och då skämtar jag inte, verkligen proppat med barnvagnar och skit i gångarna också så man icke kom förbi xD HAHA! Men framme i Arboga runt halv ett och då tog vi oss till centrum och till parken där Stjärnskott höll till, gick lite vilse först men sedan hittade vi dit xD hahaha. Där träffade vi Eva-Marie och Simon, tyvärr så hade Simon redan sjungit, de var synd : (. Men vi kollade klart på stjärnskott, vinkade till Annamia, haha :P Efter de så gick vi och lämna min jacka och väska i deras bil -tack- och bestämde även då att vi skulle till donken och äta : ) Så vi brumma dit, åt gott där och blev bjuden på glass -tack igen-. Tillbaks till parken, jag och Milla tog oss ut i de lilla centrumet, som för övrigt var stängt xD HAHA. Men vi hittade coop forum, var in där och handlade lite och så, sen tillbaks till parken och satte oss en stund : ) Var även fram och pratade lite med Annamia när hon kom, hon är go och trevlig : ) hihi. Tog plats framför scenen för de var dags för finalen i stjärnskott vid tre tiden!! Simon gick tyvärr inte vidare, så tråkigt, ville ju så gärna se han sjunga ju, men de blir nog fler gånger : ) hihi.

Vid halv fyra ungefär så kommer Caracola, gjorde väldigt najsig entré, kom in åkandes i en cab ;D Yaaay, de var söta : ) Kom upp på scenen och Annamia intervjuade de lite snabbt och sedan körde de igång med Mango Nights först : ) Man blev utglodd så fort man öppnade munnen liksom xD HAHA! Sen presenterade dem sig och fortsatte med Vamos Vamos!! HAHAH jag kommer garva så fort jag hör den låten nu xD deras reaktioner, HAHAHAHA, jag döör bara jag tänker på de xD -ni som vet vet, ni andra får väl undra- och sedan så avslutade de med Smiling in love i ursnygga hattar HAHA! De fick blommor och ryggsäckar efteråt xD Och sedan begav de sig ner till signeringsbordet, där blev de lång kö och de signerade för fulla muggar!! Tillslut så ställde vi oss där och kom väl fram till de ganska så snabbt : ) Pratade lite snabbt och langade över lite resegodis till dem, de blev asglada : ) haha! Sen tyckte Emma att vi skulle vänta till sist och ta kort så de gjorde vi : ) haha. De signera klart och de kom fram till oss och vi tog kort tillsammans och pratade lite till : ) Sen sa vi hejdå och de rusade iväg, och jag menar verkligen rusa också xD HAHA! Vi drog också iväg till bilen och de sprang framför oss typ, ropade lite och sedan hoppade de in i bilen!! Vi kom bort till bilen och stod där och så ser vi att bilen svänger ut på vägen breve där och så är de nån som vinkar som en tok framme i bilen och de var Annamia HAHA, och girlsen vinkade också, hihi!!

Vi drog till stationen, där satt vi och väntade länge på vårat tåg, eller vi hoppade på ett annat tåg för att komma på samma tåg som E-M och Simon ;D haha, men de gick fint och vi var i Stockholm strax innan sju : ) Köpte sl-kort och allt och tog bussen ut till Grönan, fixade gröna-kortet där och tog oss in, mötte upp Emma först i entrén :D iih!! Sen bort till scenen, där vi träffade Micke och Martin : ) najsigt!! Bra platser på sidan där, men shit så trötta vi var, haha. Sommarkrysset började och de var najs!! Linda var ju grymmast liksom och klippet med henne som de visade var ju klockrent, jag garva så jag trodde jag skulle ramla av bänken xD HAHA! Fasen va kul de var!!! Efter allt så drog vi bakom, stod där och sjöng och allt!! Träffade Lasse Lindh lite snabbt xD haha, yeah ; ) Sen drog vi till bussen som tog oss till centralen typ, vi sa hejdå till alla, trååk : ( Och jag och Milla drog till donken och åt innan vi tog pendeln/bussen hem till henne : ) Var hemma hos Milla vid halv tolv ungefär, då åkte tvn på!! Röstningen i ESC ju, haha, ja va ska man säga åt den!! Jag blev faktiskt chockad att vi inte fick mer poäng asså :O Jag trodde ärligt att vi skulle komma i topp 3 iallafall, men icke :S Men Rysslands låt är ju helt okej ju : ) Ja nog om de, jag orkar inte xD HAHA! Sen låg vi och pratade lite grann men sedan somnade vi ganska så snabbt...

Tack allihopa för en lövely dag <33333
Ni vet alla vilka Ni är!!!
Tack för Allt!


Underbara brudar <3

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej och TACK själv för en väldigt, väldigt trevlig dag!Vi hade ju som sagt sagt svårt att bestämma oss, hi hi.... Hälsa Milla så jättemycket! Kram E-M och Simon.

2008-05-25 @ 23:40:48
Postat av: Carro

E-M & Simon: Heej! Naaw hihi, men de var jätteroligt att ni hängde på tillslut ialf :D De blev en hel dag tillsammans, Tack!! Vi ses snart igen! Yees, ha de så bra! Kram / Carro

2008-05-26 @ 02:06:06
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Angelica

LASSE LINDH!!!

2008-05-26 @ 03:32:15
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback