Dagen min.

2008-05-08 @ 23:50:31
Sen sist så har jag faktiskt inte gjort så mycket.. Jag hittade ju såklart min bikini och de blev lite solning, men jag och syster tröttnade efter en timme typ, så vi var in och gjorde oss klar för att bege oss ner på stan :D Syster skulle köpa hårfärg xD haha! Så vi snurra runt där lite, sen blev de glass på donken och sen hemåt igen..
Jag köpte ju som sagt brännskivor tidigare idag, så nu ikväll har jag suttit här och bränt ut massa bilder, och jag blir galen, de tar aldrig slut xD HAHA! Jag har bränt ut på sex skivor än så länge, och jag har inte ens kommit in på 2008 bilderna, fyfaan!!! Orkar inte bränna mer nu, de får jag fixa någon annan dag!

Imorgon är det skolan som gäller, folk som ska ha sina examinationer, så vi ska vara ute i parken och spela fotboll bl.a. Det ska bli sjukt najs ju, kameran ska med ; ) HAHA! Efter skolan ska jag väl hem och packa lite, för att sedan ta mig till pappa. Är där hela helgen, och mina planer för helgen är faktiskt Bara att plugga, känns som jag måste de!! Jag har ju lite att göra, bl.a. ska jag ha läst ut boken till på måndag, ska ha diskussionsgrejs då :S Och på tisdagen har jag min examination, shiit! Och fördjupningen ska typ vara halvklar maybe xD HAHA! Hmm, jag ska försöka dissa datorn hela helgen, men jag kommer inte lyckas (a) *lalala*

Nu sitter jag här och chattar och diggar musik!! hihi, alltid trevligt!
Kanske dags för sängen snart....
Massa kramar
Carro

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Carro! Hur mår du? Jag har hosta som ej ger sig, ont i hela ryggen av den... Jag läste på vår lokaltidning Magazin24 att både Caracola och Sonja Alden skulle komma till vår Köpings mässa i sep!! Trodde nog att du ville veta det??!! Ha nu en toppen helg och sköt om dig! Kram E-M och Simon.

2008-05-09 @ 13:20:38
Postat av: Carro

Eva-Marie & Simon: Hejhej! Jo tack de är bara fint de, nyss hemkommen fårn skolan! Aha men gud så jobbigt, hoppas det blir bättre snart :) Jasså men ooj, jag tänkte ju åka dit för Caracola, men nu blev de ju hemskt bra de där :D ååh tack för att du sa de! :D tack ha en toppen helg ni med! Ta hand om er! Kramkram/Carro

2008-05-09 @ 15:38:43
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej igen! Men jag kom på en sak! Förmodligen blir det på olika dagar. Caracola kanske på lördagen och Sonja på söndagen eller något åt det hållet. För så var det när Linda var här, hon på lördagen och sedan var det Ola på söndagen! Kram E-M

2008-05-09 @ 16:08:09
Postat av: Carro

E-M & Simon: Heej! Aaah jag tänkte på de jag med, men då får jag la åka ner två dagar då :D!! Men där kommer jag vara iallafall :) Kramkram

2008-05-09 @ 16:12:37
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie & Simon

KUL!!! Ser fram emot att träffa dig i Arboga, för du/ni kommer väl???? Kram E-M

2008-05-09 @ 17:15:27
Postat av: Carro

E-M & Simon: Aww, jaa jag och Milla dyker upp i Arboga vi :D Men vi är nog där till halv ett typ!! Vet ni vilken tid Simon ska sjunga och så? :) Kram

2008-05-09 @ 17:17:53
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej! Jag tror att de börjar sjunga kl 11.00 för samlingen var kl 10.30.De hade uppträtt klart på 40 min och sedan var det paus en stund och sedan tog de upp alla. Därefter var de 4 som tävlade 2 och 2 mot varandra och sedan var det bara 2 kvar. De drog ut på finalen till lite senare ungefär när Caracola dök upp. Vet ej om det är samma upplägg, tror inte det för det är längre tid i Arboga innan CC kommer! Men men vi får väl se närmare, jag skall kolla i tidn och ev ringa turistbyrån! Ha nu en toppen helg! Kram E-M & Simon

2008-05-09 @ 21:46:11
Postat av: Carro

E-M & Simon: Heej! Aha okeej, ja men kolla upp de, hör av Er igen när ni vet närmare :) hihi. Ja desamma, hoppas ni får en toppen helg!! Kram

2008-05-09 @ 21:52:30
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback