Eftermiddagsmys i parken!

2008-05-09 @ 16:11:06
Vaknade väldigt sent idag, fast det var bara skönt! Gjorde mig klar och hoppade i träningskläderna och drog iväg till skolan, började vid ett : ) Kom till skolan, väntade in alla och vi begav oss ner till parken, de flesta åkte bil ner dit xD Vi var tre som gick, de tar ju fan bara 10 min HAHA! Väl där så pratade vi lite och sedan skulle J och J har sin examination. De skulle ha softball, så vi körde de en stund, sjuktkul, fast man träffade inte bollen första vändan men andra vändan, herregud va duktiga vi var i laget då xD HAHA! Sen efter det så skulle C ha sin examination och hon skulle ha fotboll med oss :D iih va kul de var asså!! Först lite övningar och sen match :D Så kul när A gjorde mål, hon slängde sig ner på marken HAHA sööt ^^. Men vårat lag förlorade tyvärr fotbollen, men najs var de ändå! Efter allt så orkade jag inte gå tillbaks så jag fick åka med A tillbaks till skolan : ) Och hon har en helmysig bil asså, en sån som jag vill ha ju :O En peugeot 206/207 cc, älskar bilen ju, så härlig :D Och vi åkte nercabat :D thihi! Sen stod vi och pratade en stund på skolan och sen tog jag cykeln och trampade hemåt! Kom hem här vid halv fyra ungefär!


Nu gör jag inte mycket alls, jag ska väl egentligen inte sitta här något. Men jag ville bara blogga lite snabbt om den roliga dagen i parken, hihi! Nu ska jag ta och packa lite till pappa och kanske bränna ut lite fler bilder xD hihi.
Massa kramar
Carro

Kommentarer
Postat av: Mika

Både låter och ser urmysigt ut! :)

2008-05-09 @ 18:05:51
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback