FF <3

2008-05-03 @ 00:59:40
Sen sist så har jag ätit, det blev pommes och nåt äckligt kött, eller mindre gott iallafall, haha! Vi kollade samtidigt på Så ska det låta.. Sen satt jag mig såklart här igen, lyssnade på musik och sådära.. haha, sen bestämde jag mig för att se på Fame Factory, haha, så jag letade upp ett band och de blev säsongen från 2005! Så mys att se ju, såg de första fyra avsnitten... Favoriter den säsongen var Linda Bengtzing, Jonna Sailon och Camilla Håkansson, jag har träffat alla tre.. vissa mer än andra!! Jag gillar dem än idag, hihi, riktigt goa och underbara brudar <3 -saknar dem-

Nu sitter jag här igen, vet inte vad jag ska göra.. Lyssnar på musik för fullt här iallafall...
ByyyeByye
/ C.
image668
Fame Factory säsong 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback