Finally!!!

2008-05-11 @ 15:09:05
Jag kan inte beskriva min lycka alltså, shiiiit fan va kuuuuul :D ÄNTLIGEN!!!

Den Bästaste av alla artister, Sonja Aldén, ska släppa en ny singel inom kort :D Vadå liksom, Lycklig, ååååh jag längtar ihjäl mig.. Ska bli så underbart att höra något nytt med henne!! Älskar hennes låtar, hennes texter och hennes sätt att framföra dem, med en helt unik fantastisk känsla!! Ååååh :' )

Låten heter Nån som du.. Skriven av Sonja Aldén och musiken gjord av henne själv, Bobby Ljunggren och Henrik Wikström.. Detta kan inte bli något annat än suveränt, och alldeles perfekt!!!


Har jag sagt att jag Älskar människan,
det finns ingen bättre
Hon är Allt och lite till... <3

G R Ä N S L Ö S  K Ä R L E K

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack Jennifer!! Du är en ängel!!

Åååh underbart!

2008-05-11 @ 15:58:16
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Mika

ÅÅÅH LYCKA! :D

2008-05-11 @ 19:48:47
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback