Fredag!

2008-05-16 @ 19:17:45
Vaknade runt halv åtta idag, sjuuukt tidigt menmen, haha!! Mamma kom in här och babbla om bilen så det slutade i att jag fick ta på mig kläder och skjutsa iväg henne till utbildningen.. Sen hem igen och vi åt frukost och sådära, Anna-Karin packade ihop de sista och sedan skjutsade jag henne till resecentrum och sa hejdå av henne där, trååkigt ju!! Men de är inte så långt kvar tills vi ses igen : ) <3 thihi. Hem igen efter det och satte mig här vid datorn och här har jag bara lyssnat på musik och chattat lite på msn!!
Vid kvart i tre typ så åkte jag iväg och hämtade mamma igen : ) haha! Sen dess har jag knappt gjort nånting, suttit här bara!! Jag är ju så sjukt trött asså, ont i kroppen har jag också, haha ^^. Såg Sanna i Gokväll för en stund sen, hon sjöng But I know what I want.. så braa ju!!! <3

Jag vill göra något, men vet inte vad!! De är ju inget på tv nu heller. Film vette tusan om jag orkar för då lär jag ju somna direkt xD haha! Nej nåt hittar jag väl på...

Kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback