Hemma igen!

2008-05-14 @ 19:32:15
... eller det var ett tag sen jag kom hem från jobbet nu!! Men de var iallafall sju personer på gympan, men de gick fint! Träffade Sanela lite snabbt också, hon är/var saknad <3 Efter gympan fick jag cykla hem i regnväder HAHA!

Väl hemma så hamnade jag här igen, och nu gör jag inte särskilt mycket här!! Har typ tagit fram de som ska med imorrn, men ännu inte bestämt kläder, de ska ju fan bli kallt :S HAHA! Då blev de ju svårt att välja... men de lär jag fixa innan jag lägger mig ikväll!! Ska ner och hämta upp sängen, täcke och kudde o allt till imorrnkväll också, A-K sover kvar här : ) hihi!! Så slipper vi firra de imorrn natt, känns inte så kul xD HAHA!

Nu sitter jag bara här och väntar på maten, men ska väl ta mig härifrån en stund, lär försöka göra något åt min bokanalys tänkte jag!! Eller något xD

Smiling in love
/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback