Hemma igen.

2008-05-05 @ 20:16:49
Jag har nyligen kommit hem från badet, jag var ju där och körde vattengympa och de gick väl fint. Inte så mycket folk och de var döhett där!! HAHA! Sitter här och äter fruktsallad nu, mycket gott, hihi : )

En liten rolig grej.. jag hade ett missat samtal på mobilen tidigare, ett dolt nummer.. liksom drygt när sånna ringer men iallafall den här person hade pratat in ett meddelande så jag ringde och lyssnade och de visade sig vara min svenska lärare HAHA, liksom ringer runt sex-tiden HAHA! men iallafall, jag ska till skolan imorrn förmidda och få lite hjälp (a) yaay!!

Nej nu ska jag ta på lite musik här och springa ner o hämta lite mer fruktsallad ;D
Kramkram på er!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback