Hos pappa än...

2008-05-28 @ 17:35:08
Jag sitter fortfarande här, men jag har slangat över allt på datorn nu iallafall, shiit vilka minnen, så kul att ha kvar ju :D Kryssningen, arboga och rix är över on the dator... hihi.
Bussen är bokad till imorrn också, gött! De blir tidigt men vafaan, de gör la inte så mycket... Mycket skoj ska vi ha, åker till Stockholm och träffar Milla och Micke.. yaay!! :D

Just nu gör jag inte mycket alls, sitter och kollar på ett klipp som jag slänger in här, mycket bra : ) hihi. Väntar även på att filmklippen ska bli klara på msn så jag får åka hem och äta, jag är sååå hungrig nu!! Annars sitter jag bara här och är glad, hihi.
Smiling in love
/ C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback