Idag : )

2008-05-25 @ 23:17:08
Vi vaknade i lagom tid, eller sent kanske vi vaknade, haha, vid elva iallafall typ : ) Satte på tvn och kollade lite där, de gick repris av ESC så vi kollade på de ;D Och Charlotte gjorde verkligen ett kanon nummer, helt fantastiskt!! Hon kunna inget annat göra, de var görbäst! Förstår bara inte va Europa gjorde, men de kanske inte går hem något mer, sån där schlager liksom!!! Vi kollade ej hela, vi hade ju redan sett röstningen. Så vi gjorde oss klara och packade ihop allt och drog in till stan! Där snurrade vi runt, fram och tillbaks, vi var skittrötta verkligen :S HAHA! Vid typ halv fem så ringer Sinikka och då skulle vi mötas på centralen för att sedan ta oss till hennes bil, så då vare dags att ta hejdå av varann, så tråkigt, men vi ses ju snart, väldigt snart :D iiih!! Vi tog t-banan till gullmarsplan och sedan bussen en bit och sedan tog vi bilen hem till Kristian en snabbis också, sen vare raka vägen hem, gud så skönt :D haha! Vi kom nog hem strax innan åtta : ) Då satte jag mig direkt här (a) HAHA! Jag och Ankan åt lite grann och kollade lite på Sanningens ögonblick!! Sen har jag suttit här och snackat med vänner : )

Nu gör jag inte mycket alls här xD haha, Har mest tråk och är väldigt trött!! Kanske sängen snart xD HAHA, ska ner nu iallafall och se va folket gör!! Go´natt på Er!
Smiling in Love
/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback