Jobb och sol!

2008-05-08 @ 12:26:04

Idag var de jobb som gällde ;D Så ingen skola, buhuu! Men iallafall, jag kom till Karl Johangårdarna till halv nio typ, träffade C som jag skulle hänga med idag på städ-intro! Hon visade runt där hon brukar städa så jag vet de när jag ska hoppa in.. Pratade lite med chefen också och hon skulle ringa om andra intro-dagar, yaay : ) Slutade redan vid elva för vi tyckte de inte var någon idé att hänga på mer när de ändå var lika som vi gjort tidigare och jag kunde ju de! Så tog en sväng förbi ica på hem vägen och köpte brännskivor, äntligen, fast nu var de ju i skolan syfte också!! haha.

Kom hem för en timme sen ungefär, sitter här och trycker, men här ska jag inte bli långrandig, det är ju för sjutton soooool ute.. Fast jag är så himla trött och har ont i huvve, så lär jag väl ta mig ut en stund iallafall.. Leta rätt på bikinin och ta mig ut på altanen ;D

Skriver mer senare!
/ C.


Kommentarer
Postat av: Milla

Miss ya(L)

2008-05-08 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback