Körslaget.

2008-05-10 @ 21:38:32
Jag har nyss sett på Körslaget och jag kan bara säga att Rätt kör vann :D TEAM CANS!!! De ägde alltihop, alla tre låtarna gjorde de bäst.. Team Brolle var ju ingenting jämfört med dem. Ojoj, men de var riktigt najs att Cans vann.. Fast helst hade ju jag velat sett Team Lotta där ;D Som vinnaren av Körslaget ^^. hihi! Och Linda hade blivit Linda igen HAHA, hon hade låååångt hår, så jäkla snyggt!! De där Måste hon ha kvar till på torsdag...

Nu sitter jag här igen och lyssnar på Caracola, yaaay!! Och pratar lite på msn. Jag borde inte alls sitta här asså, jag borde läsa ut min bok i svenskan, föremot att jag ska diskussion om den på måndag, icke bra de!! Jaa får se om jag blir duktig nån gång (a) HAHA!!

Inget mer vettigt att skriva så BYE!
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback