Lördag!!

2008-05-17 @ 18:26:17
Idag har det inte hänt ett piss, jag har suttit här vid datorn hela dagen typ! Jag har hunnit bränt ner lite bilder på skivor, de känns gött! Men jag lär köpa fler skivor så jag kan bränna klart xD haha! Och de har regnat/snöat idag :O Och de håller på även nu, helt galet ju.. Snö i maj :S HAHA! Jag kan bara skratta åt de, haha. Men jag hoppas de inte stannar kvar och så, men de ser inte ut som de just nu iallafall :D Häärligt ju!!

Ikväll är de tv som gäller :D För det första så är det ju premiär av Sommarkrysset ikväll, så de ska bli kul att se om jag nu kommer hinna glo på de xD För jag ska först kolla på Bingolotto :D Yaay ; ) Juste, de är ju för sjutton Sing a long också, hejohå hur ska man hinna se allt HAHA!! På nåt vänster så löser de sig väl ;D

Nej nu ska jag försöka göra något vettigt!!
Kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback