Love Alive!

2008-05-03 @ 20:10:43
Här sitter jag.. funderar på om jag ska ta något att äta, har ju inte ätit något än, asså riktig mat dårå!! Jag har ju ätit glass och frukt (a) thihi. Lär iallafall ta något att äta innan mamma slutar jobbet!!

Imorgon ska jag ut på äventyr igen ;D Yaaay! Drar iväg till Borlänge, kupolen, över dagen med syster och Anna-Karin.. Kanske shopping om man hittar något, men de jag åker dit för är iallafall Sanna Nielsen som uppträder och signerar!! De ska bli mys att träffa henne igen : ) Känns som de var evigheter sen, när de bara är ungefär two weeks ago... Vi tar bilen dit, eller rättare sagt Anna-Karin tar bilen ;D Men skoj ska det bli!!! Berättar mer om den dagen imorrn när jag kommit hem!!

Sitter här och diggar musik nu och längtar till sommaren... och Rix festivalen som de snart är dags för :D faan va roligt det ska bli.. <3
Nej nu lär de bli mat typ....
Massa kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback