Måndag!

2008-05-26 @ 20:01:46
Idag har det verkligen inte hänt mycket, har mest suttit här och tryckt hela dagen xD HAHAHA! Lyssnat på musik och sjungit massa :D haha! Jag har även kollat igenom inspelningarna från kryssningen, gaah va jag längtar tillbaks asså :D Så galet roligt vi hade de, bästa ever <3 Har även pratat med mina kära vänner och de har planerats massa, vi är grymma asså ;D hihi! Jag längtar så tills vi ses hela gänget igen :D soon <3

Sitter här än och pratar med gänget, fast vissa är på vift just nu xD HAHA. Lyssnar på musik också, väldigt najs ju : ) Annars händer de inte så mycket här, kanske är något bra på tv snart också, de lär jag kolla upp ;D hihi!!!
Smiling in love
/ Carro

- Det du söker ska du finna, om du litar på dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback