Onsdag!

2008-05-07 @ 19:08:59
Stressade som fan imorse, somnade ju såklart om när klockan ringde och vaknade självmant vid kvart i nio, paniiik :O Min lektionen började ju vid nio, så jag flög upp och in i duschen (a) sen kastade på mig kläder och ut på cykeln och iväg :P Kvart över nio var jag där, fyfaaan va jag stressa, shiit!! Hade ju svenska lektion, vi körde lite diskussions grejs och pratade lite om vad vi hade kvar och strukturerade upp de!! Och jag ska tydligen ha bokdiskussion på måndag, hjälp, måste läsa ut boken xD Sen skulle vi jobba på lite med fördjupningen men jag har itne kommit någon vart alls med den, jag orkar liksom inte bry mig om den för tillfället.
Kom hem lite efter tolv och då satt jag mig här vid datorn som vanligt, haha, kollade även lite på tv och sådära! Sanela ringde så pratade lite snabbt med henne, mys <3 Vid halv fyra så kom mor hem, så då kunna jag och syster ta bilen till Gävle!! Sprang runt där lite, men hittade inte något så vi fortsatte till Valbo men där hittade vi inte något heller, hahaha! Och vi kom hem för en liten stund sen bara och jag slog mig ner här direkt (a) HAHA!

Ska digga lite musik nu och kolla om jag hittar på nå skoj här : )
CIAO
/C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback