Onsdag!

2008-05-14 @ 13:21:06
Skolan idag igen, men guuud vilken slapp lektion vi hade då!! Kommer dit till nio ju, läraren kommer med fika och allt!!! Diskutera lite kring giltighet, ungefär en halvtimme.. Sen kom vi in på att vi skulle se en såpa ju, så läraren hämtade tidningen och vips, de skulle vara Skilda världar klockan 10 :P Så vi for upp till tv rummet och kollade på de, medans A drog på möte!! Vi skulle prata lite grann efter de men vi visste inte vad vi skulle prata om så vi kollade på Tillbaka till Aidensfield också! HAHA, sen kom läraren och kollade om vi var kvar xD HAHA! Men efter de så drog vi hem allihopa...

Slog mig ner här vid datorn när jag kom hem och här sitter jag och chattar lite med folk : ) Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu idag, eller vid fem så ska jag till badet och köra gympa ju, dryygt, men bara åtta personer.. haha!! Kanske kan klämma in lite plugg här (a) eller jag måste väl typ göra de, sätta lite fart med fördjupningen också :S!! Men bokanalysen kan jag ju säkert göra iallafall : )

Jag kollade föresten på filmen när jag gick och la mig igår, En midsommarnatts dröm, den var faktiskt bra ju :D Den tog slut vid ett, haha, så jag var trött imorse när klockan ringde vid sex HAHA! Men jag är trött fortfarande xD

Skriver mer efter jobbet!
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback