Onsdag!

2008-05-21 @ 13:40:26
Skolan idag... Vi satt ihop alla delarna i vår artikel idag, och gud så bra de blev, behövde inte ändra mycket alls. Allt gick ihop med varann på en gång typ, fick ändra lite i ingressen bara, sen var de bara sätta ihop allt!! Redovisade lite snabbt om de, sen gjorde vi inte så mycket mera, nu är vi iallafall klar med myternas magi!! Vi hade bokdiskussion också, så de är avklarat. Nu äre bara bokanalysen och fördjupningen kvar i denna kurs, yippiie :D HAHA!

Efter skolan så har det inte hänt mycket, satte mig lite snabbt här, men här händer det inte ett skit. Jag har packat väskan till ikväll, ska ju iväg till badet och köra gympa vid fem. Och sen blev de även så att jag ska med på VårRuset ikväll i Gävle :D Yaay, och det är vid sju så jag kommer vara död, men jag ska försöka springa någorlunda iallafall (a) Väldigt najs ska de bli.. Vet inte riktigt när jag kommer hem men jag slänger in ett inlägg då ; ) höhö.

Nu ska jag ta något att äta och sen göra något annat xD
Massa kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback