Redo för imorrn.

2008-05-28 @ 22:51:16
Jag kom hem från pappa strax efter sex ungefär. Då blev de mat typ direkt, vi satt ute och åt, väldigt mys!! Jag och syster tog även en promenix ner till ica, för jag lära ta ut pengar till bussen imorrn xD och hon ville ha glass, så jag köpte också glass, mums!! Sen kollade jag lite på grey´s och har även hunnit packa till imorrn också, hoppas nu jag inte glömt något!! haha. Jag längtar till imorrn, vi ska ha mega kul, iiiih, träffa brudarna :D

Sitter här och småblänger lite på Sex and the city och chattar lite på msn och såklart så diggar jag de där klippet ännu (från förra inlägget). Jag gillar låten starkt asså!! thihi.

Ska snart ta mig till sängen, ska upp sjukt tidigt imorrn. Pappa kommer förbi här lite efter halv sju tror ja, sen går min buss typ sju ;D haha, yaay va pigg jag kommer va... not haha! Jag skriver igen på fredag när jag är hemma : )

Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback