Skolan klar för dagen...

2008-05-23 @ 17:19:33
Det blev lite längre än räknat xD haha! Vi började vid ett och då skulle vi laga nå knas, jag vägrade typ smaka xD HAHA! Sen blev de kris med tid för de andra två, som skulle ha sina examinationer, lära iväg typ samtidigt så vi var tvungna att dela upp oss i grupper och köra så!! En massage grupp och en teater grupp, jag kom såklart i teater gruppen HAHA! Men ja jag var med i nästan alla övningarna, det var skoj!! Vi slutade vid halv fyra typ!! Sen skulle jag ju prata med A, men hon pratade med en annan först, sen satte vi oss i ett rum och babblade på om svenskan, så nu har vi strukturerat upp allt :P Inte alls mycket kvar egentligen ju.. Sex grejer bara som jag ska fixa på två veckor medans hon har semester : ) De lär väl funka xD HAHA! Jag kom hem strax innan fem här : ) gött!!

Sitter här och mumsar godis nu, men de ska jag icke göra längre, eller mumsa godis ska jag, men inte sitta här ;D Hörs kanske senare igen!!!
Smiling in love
/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback