Skolan!!!

2008-05-05 @ 16:13:07

Jag hade klockan på ringning idag vid åtta tror jag de var (a) men jag stängde av den hela tiden, jag orkade verkligen inte gå upp.. Men jag hade ju lektion vid tio, hahaha! Jag vaknade ju iallafall upp senare och såg att klockan var halv elva, där rök den lektionen, haha! Jag kom upp lite efter elva, gjorde mig klar och packade väskan för att dra till skolan till ett för nästa svenska lektion! Först förbi bibblan för att lämna in en bok där -fått påminnelser- ; ) Kom till skolan och vi hade diskussions-grejs bara för att en från skolverket var där HAHA! Men jag sa inte mycket, men de var la roligt att lyssna på de andra! Och pratade med A lite också, att jag tröttnat på allt och funderar på att hoppa av kurserna, hon blev besviken typ!! Pratade lite till och vi ska nog lösa detta, hon och jag!! Och jag ligger iallafall på VG i båda just nu, riktigt gött ju, men hon tyckte jag inte skulle ge mig för jag är så duktig (a) HAHA! Men de löser sig väl, maybe... jag blir nog kvar, jag vill ju, men orken liksom :S

Nu sitter jag här vid datorn och typ sover snart, haha! Är ju så himlans trött asså.. Och jag ska köra vattengympa ikväll också så jag kan inte lägga mig nu, fan skulle jag ta åt mig detta pass för :/ fast jag slipper gympan på onsdag, de är skönt :D hihi.

Och, de verkar bli en liten uppvisning iallafall, vadå liksom, jag läääängtar.. Spännande och se hur de blir...

Nej nu ska jag göra något annat!
Puss & Kram
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback