Sonja ÄR Bäst <3

2008-05-27 @ 09:12:10
För en stund sedan så var Sonja Aldén och hälsade på i Rix morronzoo studion :D Så mysigt att höra henne igen, ååh! De spelade även hennes nya singel Nån som du, och jag älskar ju den låten, den är så himla underbar ju!! Människan kan skriva texter, iiiih!! Men som sagt, underbart att höra henne igen!! Jag saknar henne sååå mycket...


^- Rix fm festival i västerås förra året ...

Dagens planer, hmm, finns inga... bara att jag ska jobba ikväll, köra vattengympa. Drygt, haha, lär dit och kolla hur många de är också, för de kan man inte längre kolla genom nätet, ännu drygare!!! Men jag kanske kan ta mig förbi pappa lite snabbt, skulle vara najs att göra de, men de visar sig under dagen vart jag hamnar : ) haha!

Skriver mer sen, finns inget vettigt att skriva mer nu...
God Jul ;D HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: A-K

God Jul på dej själv!;) HAHA pusssssar

2008-05-27 @ 13:02:47
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/
Postat av: Mika

ÅÅÅÅH hon var helt fantastiskt söööt! fick typ ett hyperanfall i skolan.... hahahaha fatta om de glodde konstigt på mig eller! URSÖÖÖÖÖT!

Och ja, GOD JUL! HAHAHAHA



PUSS!

2008-05-27 @ 16:34:48
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback