Sovdags...

2008-05-12 @ 23:33:27
Haha, ja sen sist så har jag väl för den mesta delen suttit här asså xD Jag som skulle vara duktig och hålla mig borta härifrån, men de går verkligen inte asså! Jag måste lära mig... Men jag har iallafall fixat musiken till imorrn och skrivet upp hela dansen, fast den kan jag redan, men de känns säkert att den finns med iallafall. Och kläder är också fram plockat, de blev hiphopbrallorna och ett linne ;D hihi! Och jag börjar bli galet nervös inför imorrn asså, de kommer gå åt skogen ju, gaah!! Men jag får göra de bäst av saken asså, ska ju bara ha ungefär 45 min, de är alldeles lagomt ju : )

Det blev inget kik på filmen nu ikväll, jag fann ingen tid över till de! Asså måste jag klämma in den 2 timmar långa filmen imorrn, mellan skolan och jobbet, yaay lycka till där!!!

Nej nu ska jag sova, ska upp tidigt imorrn och dansa igenom dansen lite granna innan de är dags xD Och göra mig ännu mer nervös, fyfaan!!
Gonatt allihopa <3
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback