Tillbaks igen...

2008-05-11 @ 14:51:09
... ja nu har jag hamnat här igen...

Men jag har faktiskt läst lite, halva boken kvar nu bara! Yaay Carro är duktig! Boken är tyvärr påväg hem nu så jag kan inte läsa mer för tillfället, fast jag ska bara fixa mig och sedan dra hemåt jag med... Och börja med att läsa ut boken och kanske fundera ut lite vad jag ska säga och kanske skriva en bokanalys : ) Lär nog läsa på lite om modernismen också, så jag hänger med någorlunda imorrn! Det är sjukt mycket i skolan nu asså...

Annars sitter jag här och lyssnar på musik som vanligt. Just nu spelas Sonjas För att du finns, akustiska versionen.. Minnen, nyår07 <3 Så jäkla fiiin!!
Nej jag ska ta och fixa mig om det ska hända något mer idag!!
Gränslös Kärlek
/ C.

Kommentarer
Postat av: A-K

åhh, nyår! Bästa nyår för mej någonsin!

2008-05-11 @ 15:20:24
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback