Tomorrow!

2008-05-14 @ 23:21:22
Yes allting är uppburet nu. Packningen har jag fortfarande kvar, även kläder har jag kvar att välja!! Men kvällen är ung, säger man väl, haha!! Jag orkar verkligen inte göra de nu, har ingen lust alls...

Imorgon bär de då av till Stockholm, vi åker inte så fasligt tidigt som de var bestämt från början, de är ju rikigt skönt!! Jag och Ankan tar bilen ner, vi ska väl strosa runt på stan ett tag, finns la inte så mye mer att göra!! Sen dyker Milla upp också, treevligt! Sen även Micke och Anna-Karin, gänget samlat typ <3 Jag kommer sakna dig Emma <3 Vi ska ha de mysigt i Sthlm och umgås och sådära..

Hoppas verkligen morgondagen blir rolig/underbar... och utan regn! Se och träffa brudarna, Sanna och Linda <3 Yaay de kan nästan inte bli bättre, en tös fattas ju men vafaan!!

Nej nu ska jag fortsätta ladda hem lite låtar för att bränna en skiva till bilresan ;D
Sov sött, go´natt alla!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback