Torsdag!

2008-05-22 @ 13:36:47
Jag har bara hunnit med skolan idag än så länge. Började med svenska lektion vid halv tio ungefär, där alla typ redovisade sina fördjupningar, haha. Sen hade vi en liten frågestund om språkhistoria som vi skulle ha läst till idag och allt, vilket jag hade glömt xD haha, men det gick fint ändå tror jag : ) Sen fick även A en korg med vin, ost, kex och allt sånt där som kan tänkas, från oss i gruppen, som tack för den här terminen och ett grattis i förskott till henne : ) hihi, de var mys, hon blev väldigt glad!! Sen slutade vi för dagen.. Och jag ska ha ett rejält snack med A imorrn, hahaha, får se hur de slutar asså xD Hoppas de löser sig med allt!!!

Planer för resten av dagen, hmm. Jag tänkte ju faktiskt försöka vara lite duktig och plugga idag, men de är säkert ingen idé att skriva de här för jag kommer ändå inte göra något :/ HAHA! Tänkte ta mig ner till ica en snabbis nån gång idag också för att köpa lite goooodis :D haha, alltid gott liksom!!

Sitter här nu och lyssnar på musik : ) Inte en jäkel inne på msn heller, så då ska jag inte bli kvar vid denna dumma burk!!! Nu ska jag ner och ta nåt att äta, hihi..
Skriver nog mer ikväll!!
Smiling in love
/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback