Vår Ruset avklarat :D

2008-05-21 @ 22:12:15
Yees, vi kom hem för en stund sen..

De hela började med gympa på badet vid fem, körde på där för fulla muggar, sen när de slutade vid sex så väntade mamma och resten utanför på mig. Då var de raka vägen till Gävle och Vår Ruset :D Kom dit strax efter halv sju, letade upp allt folk och hittade en plats i gräset, där vi lämnade allt. Och tog oss upp till start grejen där det var uppvärmning på G. HAHA de såg riktigt fult ut när alla höll på xD haha. Men iallafall, vi kom iväg i tredje och sista utloppet. Och då gick vi, jag, Carro och Maud, man kunna verkligen inte springa då HAHA. Men vi både sprang och gick igenom hela sträckan och den var på 5 km!! Kom väl i mål efter typ 40 min typ : ) Riktigt skönt ju!! Också fick vi plocka på oss massa grejs när vi kom i mål xD haha. Slog oss ner allihopa i gräset och åt lite, men fyfaan va kallt de var ute då... hahaha. Efter ett tag så tog vi oss hem och nu är jag här vid datorn igen, hihi.

Nu gör jag inte mycket, jag är så trött. Pratar med lite folk på msn, hihi, myys!! Jag tror jag ska ner och ta lite glass med chokladsås (a) muuums!!
Smiling in love
/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback