Wohoo ;D

2008-05-04 @ 19:43:20
Upp och hoppade vid typ sju, in i duschen och gjorde oss klara. Ankan och jag tog lite korv med bröd till frulle xD haha! Vid halv nio så promenixade vi bort till resecentrum för att ta bussen in till Gävle och därifrån ta 10.06 tåget till Bollnäs! Kom fram vid elva, träffade Anna-Karin och vi begav oss vidare till Borlänge, Kupolen!! -wohoo-
 
Framme lite efter ett iallafall, då ville brudarna ha en toa, så de letade vi upp HAHA! Sen kikade vi runt lite granna och strax innan två så ställde jag och Anna-Karin oss framför scenen för att invänta Sanna Nielsen ;D Hon kom vid två och började såklart med Strong -carro blev jätteglad :D- hihi! Sen Empty room och sist Nobody without you
-carro blev ännu gladare :D-. Yaaay hon sjöng de tre låtarna som jag ville (a) <3

Efter det så var de dags för signering, men vi stod kvar neranför en stund, hejade på Sanna lite, hahaha!! När kön hade minskat en bra bit så ställde vi oss, vi tänkte ju stå sist men de kom fan folk bakom oss ändå xD haha! Iallafall, vi kom upp till Sanna och hon är urmysig asså <3 thihi! Pratade lite snabbt med henne, tog lite kort och sådära! Och tjoflöjt vi ses då ;D haha! Efter träffen med henne så drog vi runt lite till i affärerna där, syster shoppade iallafall.. Jag var alldeles för snål för shopping, men jag ångrar nu att jag inte köpte de där linne/topp-grejen jag testa :/. Faan också!! Sen tog vi oss en matbit på donken innan det blev hemfärd. Och det gick bara fint, hemma här vid halv sex typ, gött : ) Och Anna-Karin åkte vidare, trååk!

Tack för en underbar dag Brudar!! <3 Ni är Guld värda! <3
Sanna, Tack för Allt!!! <3
K Ä R L E K

image670

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback