8 artister klara.

2008-11-18 @ 20:57:47
Idag har de varit presskonferens och de 8 första artisterna är presenterade för Melodifestivalen 2009..

Här har ni dem:

Alcazar - Stay the night
BWO - You're not alone
Caroline af Ugglas - Snälla Snälla
Emilia - You're my world
Jennifer Brown - Never Been Here Before
Lasse Lindh och Bandet - Jag slåss i dina kvarter
Måns Zelmerlöw - Hope and glory
Sarah dawn finer - Moving on


Man visste typ alla redan... Nu blir de spännande och se när nästa presskonferens hålls och vilka de andra artisterna är!!!

Jag längtar... Melodifestivalen 2009 kommer bli Bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jo det stämmer allting. Jag var på Svenska favoriter konserten i september förra året och jag känner Nathalie Pettersson :)

Gillar du Shirley Clamp också eller är det bara Sonja som gäller? För om du gillar Shirley också så kan jag tänka mig att det är därifrån jag känner igen dig! Men kul att läsa din blogg nu :) Det ska jag fortsätta med.

2008-11-18 @ 21:52:23
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Adele

Måns, SDF och Alcazar är mina favoriter. Längtar så mycket! Har postat tidningen idag btw :-D

2008-11-18 @ 22:34:06
URL: http://schlagerlicious.blogg.se/
Postat av: Carro

Adele: Okeej, jag måste nog säga att Alcazar är mina ;D än så länge.. Jaaa guud va kul vi alla ska ha :D längtar som en tok.



Okeej ååh tack :D

2008-11-18 @ 22:42:38
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback