Det gick inge vidare...

2008-11-28 @ 16:07:11
Hahaha, ja de fortsatte inte lika bra sen förra inlägget. Skrev lite till på fördjupningen och skickade iväg den till Annette så hon ska kolla lite på den... Sen skulle jag ju börja med författarporträttet, ja, jag hittade en hemsida om han och där står nog allt jag behöver veta, men jag har inte skrivit ihop något ännu. Orkar inte (A). Och sen tänkte jag börja med historian också, men kom inte så långt där heller. Hittade lite fakta, men de arbetet är inte så viktigt just nu. Det ska ju inte in nästa vecka iallafall. Men de ska fördjupningen, och de är temadagen då, så författarporträttet lär bli klart xD haha. Jag som var så taggad på att plugga tidigare här, men de har runnit av mig nu...
Kan de bero på Det, hmm......

Musiken spelas för fullt och jag är begravd i pluggböcker här xD haha. Jag vill göra mer, men ja, får se om de blir något mer innan dagen är slut. Nu ska jag iallafall kika runt lite här!!! jag har tråkigt...


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback