Det händer inte mycket.

2008-11-25 @ 18:00:22
Det har inte hänt något mer sen sist. Jag skulle inte ha satt mig här, jag började ju såklart glo runt på allt annat. Och sedan orkade jag inte ta tag i plugget igen. Gaah. Men tänkte ta och pricka av min lista lite...

  • Sv: Fördjupningen (2dec)
  • Sv: Pamflett - Antiken (4dec)
  • Sv: Författarporträtt - 1900-talet (4dec) - Hittat författare iallafall.
  • Sv: Fråga till tipsrunda - Klassicism/upplysning (4dec)
  • Sv: Fakta om Tristan och Isolde - Medeltiden (4dec)
  • Sv: Bokanalys - Candide (11dec?)
  • Hi: Faktaarbete om Första världskriget (26nov)

  • Jag måste verkligen sätta fart asså. Varför ska denna dator ta så mycket tid för... Jag vill inte att den gör de, men jag dras ju hit ändå : (. Skitgrejer...

    Bye!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback