HA, HO, HA.

2008-11-20 @ 19:32:22
Jag blev fan kvar...

Jag kollade in på Aftonbladet, in på nöjes sidan och hittade där två bortklippta scener från Ensam mamma söker, haha, så dem lära jag ju bara se :D haha. Så sööta ju!!! Sen fastnade jag även inne på bilddagboken, hann inte bli klar där för de bara hängde sig hela tiden, skitgrejs xD HAHA. Och nu spelar musiken för fullt också, vissa kan nog se på min rubrik och lista ut vad jag lyssnar på just nu (AA) HAHA, ni andra får väl undra, hihi...

Jag saknar N och S något enormt.. de är allt <3

Göra nått vettigt nu?! HA!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: jaha, har du sett min blogg förut? Vad kul och höra. Vad glad jag blir :D Ska du se någon av julshowerna nu i november/december?



Kram Anna

2008-11-20 @ 19:53:51
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Mikael

Jadu, jag undrar vilken låt det är du syftar på med rubriken?! hmm... Jag kan inte komma på det... hmm... xD HAHAHAHA



HO HA HO HA Djing Djing Djingis Khan, Dom hojtar, han hojtar, dom hojtar alla hojtar!

2008-11-20 @ 22:24:02
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback